måndag 18 juli 2011

Svensk sommar

Nu känner jag igen den svenska sommaren. Sista veckan har ju varit lite mer ostadig, sol, moln, lite regn. Idag mycket regn....men det verkar bli en fin kväll.
På Cypern är det tydligen runt 37grader, ac på nätterna är ett måste.
Mina tomater lever fortfarande, jippi.
När vi kommer tillbaka till Cypern ska jag nog våga mig på några mer odlingsprojekt, ha fått blodad tand och inspiration härifrån också.

Imorgon åker T och jag till min mormor Kerstin och sedan vidare till min moster Karin, där ska vi träffa lite djur, katter, kaniner, kanske får, kanske hästar.
Det är bra för Tindras skräckblandade förtjusning för djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar