lördag 9 juli 2011

Senaste dagarna

Kan meddela att jag hann inte hälften det jag hade tänkt då jag var lite barnfri....men men sånt är livet.
Inga bilder pga slarvat bort kamerasladden...letar febrilt.
Jag träffade i alla fall min härliga vän Karro. Så kul att träffa sina vänner.
Igår eftermiddag var Tindra och jag hos familjen Ojava (Familjen Ojava`s blogg).
Mycket trevligt, Tindra lekte med Alva och Noah i deras stora trädgård.
Tack för igår Frida, kan ju inte kommentera så gör så här istället;).

Senare igår kom min bror hit.
Tindra, jag och David gick ner till Munken in the park...en restaurang i Norrköping som anordnat gratisspelning ute med diverse artister.....en del bra.
Öltält var uppställt...kändes inte så lockande att gå in där.
Gick istället till trevliga Knäppingsborg i Norrköping.
Tog ett glas vin med David och hans vänner innan Tindra och jag gick hemåt igen.

Sommarvädret i Sverige är ju helt fantastiskt just nu, vilka varma dagar och sköna, klara kvällar.
Ikväll har vi varit på Ekgatan hos mamma och Roger och fått helgrillad oxfilé, mycket gott.
Imorgon bär det av till Stockholm/Huddinge till min kära vän Caroline med familj och Tindras kompis Livia.
Tänkte husera där ett par dagar. Ser fram emot det.

Uppdaterar när vi är hemma i Norrköping igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar