Jag har en stålmormor......var hos min 89 åriga mormor i tisdags.
Hon lekte med Tindra både i sandlådan i lekparken, de lekte affär......sen inomhus lekte de även kurragömma.
Jag sa verkligen att hon inte behövde.
Mormor Kerstins svar var, jag kan vila när ni har åkt....hon är cool.
Vi åkte sen vidare till min härliga moster Karin.
Tindra har blivit kompis med katten Smilla, från att bli livrädd så fort hon kom nära så klappar hon nu Smilla. Bara vi tog det i Tindras takt.
Hon blir fortfarande rädd när hon kommer inpå oannonserad.
Men hon har klappat henne flera flera gånger och vill gärna veta var hon är, pratar med henne.
Hej Smilla har du suttit här hela tiden, var hennes standarkommentar.
Stora framsteg dessa dagar.
Har även klappat kaniner, fått gå med dom i kaninkoppel.
Tittat på får, en Bagge som hette Bert, och hästar.
Livet på landet är bra härligt ibland. Bra djurterapi för Tindra.
Inga bilder, har ännu inte hittat sladden till kameran, får köpa ny imorgon, sen kommer en kavalkad av bilder.
Vi kom tillbaka från Ekeby (landet) idag.
Tindras mormor har varit här, vi var på Knäppingsborg, ett trevligt torg i Norrköping med mysiga affärer och restauranger.
Tindra och mormor har lekt en hel massa, medans jag städat och tvättat.
Imorgon kommer Rickard, yeah vi längtar.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar