Imorse gjorde jag det igen.
När vi åkte till dagis ville Tindra lyssna på sin skiva med sånger.
Lämnade in henne på dagis. Åkte hem igen.
Upptäckte när jag nästan var hemma igen att jag suttit och sjungit med i bland annat goderafton, mors lilla Olle med mera helt själv där i bilen.....har hänt ett antal gånger...

Ha ha, jag kan se det framför mig! Lite som när man lämnat dagis och halvvägs hem upptäcker att man har fina blåa skoskydd på sig. Plötsligt förstår man varför folk tittat så underligt på en..... =)
SvaraRaderaHahaha, den är också bra;)
SvaraRadera