onsdag 19 oktober 2011

Väder rapport

Här kommer en väderrapport: senaste veckan har det varit runt 25 grader på morgonen och 28-30 grader fram på dagen.
Natten till igår kom det ett enormt åskväder med innehållande regn.
Måndagsmorgonen var solig och fin, fram på dagen kom det mer regn.
Måndagskvällen var kallare än tidigare, även så natten.
Idag tisdag var det endast 17,5 grader på morgonen kl 8.30.
Klockan 9.30 hade det stigit till 22, 5 grader.
Nu kl 10.30 ligger "mormor" ute och solar, hon säger att det är perfekt väder.
Hon den vågade ska bada i poolen som har gått ner till endast 20 grader.

3 kommentarer:

  1. Jag undrar om du inte kan göra en fin video a´la John Pohlman nästa gång? ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha menar jag, ipaden ändrar sina egna ord

    SvaraRadera