Härligt att det gick bra för Sverige igår i fotbollen.
Jag försökte se det på TV4play som visade det live........men BARA för dom som bor i Sverige.
Finns inga rättighetsskäl utomlands, bla, bla, bla.
I eftermiddag efter dagis åker Tindra och jag till Nicosia, där vi ska sova över hos familjen Wahlström.
De är såna bra vänner, ska bli mysigt, Tindra ser fram emot det.
Vi åker till dagis direkt från Nicosia imorgonbitti.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar