Har idag på eftermiddagen varit på ett underbart ställe i en by uppe i bergen. Åkt på en del smala vägar. Byn heter Lofou och stället heter Apokryfo, det är en restaurang, med tillhörander rum, spa och pool, så vackert och fint. Vill man ha lugn och ro, god mat, fantastiska vyer ska man åka dit...Vi åt meze, förstås, Tindras favorit var en halloumi soppa. Tindra tog även ett snabbdopp i poolen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar