Mamma och Roger är också här och de stannar två dagar till.
Vi har hunnit meda att fira en 60-årsdag, badat i havet och poolen, ätit gott, de manliga har spelat tre golfrundor.
David och Erika tyckte att vi behövde lite mer acessoarer till poolen så nu har vi två till härliga flytdynor där man även kan ställa drinken....
Tindra var hos doktorn igår, här behöver man inte boka tid utan man går dit och väntar på sin tur. Inget personnummer behövdes.
Tindra har fått lite prickar på kroppen som ser ut som svinkoppor, vilket är smittsamt. Svinkoppor var inget som doktorn hade hört talas om, antingen var det vattkoppor, bett eller allergi. Det är inte vattkoppor.
Ordinationen blev att bada i en kamomillolja och sedan smörja med en lotion som jag nu köpt på apoteket. Tindra luktar som en hel karl, lotion hade en väldigt stark doft. Detta ska hon göra i fem dagar.
Idag har det faktiskt regnat lite men nu tittar solen fram igen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar