måndag 31 maj 2010

Väder

Väderuppdatering: Kl 18.00 29,5 grader varmt...28 grader i poolen, very svettigt;).
ps: idag i ett obevakat ögonblick hann Tindra måla sin mage blå med målarfärg:) ds.

2 kommentarer:

  1. Hej Emma!!

    Jag läser ofta din blogg och nu äntligen måste jag kommentera ;-) Nästan 30 grader varmt och egen pool på tomten, ni verkar inte ha det allför tråkigt! :-)

    Här i Sverige är allt fint. Jag tar examen om 2 dar och om 6 dar drar vi till Grekland, tjohoo! Då får jag också bada i havet o poolenprecis som du. Fast jag har premiärdoppat mig i havet här hemma....ynka 14 grader...brrrrr. ;-)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej Sara det är jätteroligt att få kommentarer, kommentera mera:)
    Vi har det varmt nu...känner mig klibbig mest hela tiden, hade på AC inatt men tyckte inte den hjälpte, ska nog läsa bruksanvisningen senare....men vi har det bra:) verkligen skönt med pool...
    härligt för er med semester, njut. Kram kram

    SvaraRadera