Har förstått att ni inte har fått någon riktig vårvärme i Sverige men kan glädja er med att idag har vi kl 08.00 20.5 grader varmt igår vid lunch hade vi 27 grader och det var 23 grader i poolen.
Tack för informationen. Den värmde!! Idag stod jag stilla på cykeln när jag cyklade i motvind mot jobbet, inte en vårkänsla överhuvudtaget. Det ser ut att vara bra med er. Spännande med alla engelska orden som kommer. Kram fr Maria
Tack för informationen. Den värmde!! Idag stod jag stilla på cykeln när jag cyklade i motvind mot jobbet, inte en vårkänsla överhuvudtaget. Det ser ut att vara bra med er. Spännande med alla engelska orden som kommer. Kram fr Maria
SvaraRadera:) det är mycket this just nu
SvaraRadera