onsdag 12 maj 2010

Varmt 35 grader




Nu har vi haft det varmt de sista tre dagarna, har gått upp till 35 grader vid lunch...puh...tror att det är lite ovanligt för maj att vara så varmt.
Igårkväll satte vi på AC:n innan vi skulle sova.
Myggor finns det också, Tindra har fått 8 myggbett, lilla kraken, hon kliar, vi har inte fått några men hon springer ju gärna omkring halvnaken på kvällen ute så vi får väl sätta på henne lite mer kläder.

Tindra och jag har hängt på stranden på efterm, igår träffade vi Marlene och hennes mamma och pappa på stranden, Marlene och Tindra hade jättekul i vattnet. (det är en österrikisk familj).

Nu väntar jag på min Fröken, skulle vara här mellan elva och tolv, klockan är 11.45..det finns inga exakta tider här;)

Idag när jag var och handlade så hade jag lite bråttom, det finns två våningar i affären, man får ta rulltrappan upp, när jag skulle åka ner igen för rulltrappan med min vagn då hade de stannat rulltrappan och höll på och bytte varor i korgarna mellan rulltrapporna...så där fick jag stå, säkert en kvart innan de var klara, jag kom inte ner...Typiskt...kunde dom inte gjort just det innan butiken öppnade, det blev kö bakom mig..det är så det är, relax.

Idag anländer "Dafamannen" och hans söta Erica. Det ser vi fram emot:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar