torsdag 10 juni 2010

En vanlig torsdag

Idag har jag sopat och sopat och sopat, fixat lite annat ute......rensat ogräs....dödat myror....oljat utebordet....och sopat igen i värmen, idag har det varit runt 30 grader. Började blåsa på eftermiddagen.

Eftermiddagen blev det 3 timmars lek i en lekpark i turistområdet i Limassol med Marlene. Tindra fick en present från Österrike, ett schampoo som hon har använt i badkaret ikväll.
Nu har Tindris slocknat för natten. Rickard ska på middag. Jag ska läsa grekiska.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst kan det vara skönt med "vanliga" dagar också. Här är studenter i full fart i stan, Kristina går dock bara i tvåan än så ett år till väntar. Sommaren verkar också vänta, idag dimma, mulet och lite kallt. Snart ses vi i den kyliga Norden. Kram fr moster

    SvaraRadera
  2. Vi har ju vardag här vi också.
    Student det var längesen
    Vi kommer till Sverige 19/6 och Norrköping 20/6.
    Kram kram

    SvaraRadera