Två pelikaner hade hittat till stranden igår förmiddag (blev tyvärr ingen jättebra bild med mobilen). Det var två stycken som stod och blickade ut över havet.
Denna vecka har vi träffat våra föredetta grannar i Sjöstaden, de har hus här i Limassol och är nu här en vecka. I onsdags var de här och Tindra fick leka med sin kompis Bella, de var lite avvaktande i början men sen kom de igång. Blev mycket bad i poolen.
Tindra simmar nu själv med armringarna.
Igår var Tindras svenska kompisar Viktor och Evelin (som bor här i Limassol) här med deras mamma och pappa. Blev mycket stoj och lek och bad i poolen förstås.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar