Hej emma, nu gör jag ett nytt försök att skriva en liten komentar, Tindra är så gullig på alla kort och brunbrända ben ser hon ut att ha. Vilken värme ni har, idag har vi haft sommar här också så jag har suttit ute en stund och njutit lite av solen. Till helgen blir det regn igen och då ska vi fira 60-åringen. Kram, kram
Hej emma, nu gör jag ett nytt försök att skriva en liten komentar, Tindra är så gullig på alla kort och brunbrända ben ser hon ut att ha. Vilken värme ni har, idag har vi haft sommar här också så jag har suttit ute en stund och njutit lite av solen. Till helgen blir det regn igen och då ska vi fira 60-åringen. Kram, kram
SvaraRadera