Helgen har varit riktigt varm, synd att siestan inte längre existerar...den hade verkligen behövts.
Idag söndag har vi nog haft en av dom varmaste dagarna sedan vi kom hit.
Mitt på dagen var det 34,5 grader i skuggan. Man går verkligen på lågvarv, håller sig i skuggan. Vilken tur att vi har pool, det är en "räddare i nöden". Idag har Tindra o jag badat, rensat lite ogräs (typ 10 min) sen var vi tvungna att bada igen.
Rickard har spelat golf i värmen, men det är ju självvalt
Söndag eftermiddag var vi på Plus Sea och åt sen lunch med kollegorna på Rickards kontor.
Det var lite crazy...det var så mycket folk, hög musik, många som badade.
Tindra var trött idag, somnade på restaurangen 1 7.50. Slocknade för natten.
För säkerhetsskull.
Hänger om tvätten innan hon ska gå och lägga sig.
Lördagkväll när vi satt och tittade på fotbollsmatchen mellan England och USA gick strömmen, allt blev kolsvart i hela området. Tur att vi hade ljus men kom på att en ficklampa är bra att ha.
Strömmen kom tillbaka 3 timmar senare, verkade inte ha missat något på matchen då vi hann se båda målen.
På väg till stranden för att äta lunch söndag.
Strömmen kom tillbaka 3 timmar senare, verkade inte ha missat något på matchen då vi hann se båda målen.

Det låter så skönt med värmen, men jag antar att det är för att vi har så kallt. Vi kan väl titta på datum när du kommit till Sverige och Norrköping.
SvaraRaderaKram
Ja det är väl så med värmen....Ja vi hörs av när vi "landat" i Norrköping.
SvaraRadera