Nu har det gått en vecka sedan familjen Nilsson/Engberg flög hem till Svedala. Det var jättekul att ha dem här.
Den här bilden togs första dagen de var här då vi var ute på Lady´s mile och badade.
Jag vet att de tyckte att det var lite varmt, tar ett tag att anpassa sig till värmen.
Men jag kan glädja dem med att de hade en bra vecka vädermässigt då det har blåst en hel del denna vecka.
Idag är det faktiskt lite mulet...ovanligt, men så skönt. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar