fredag 27 januari 2012

Åska och tandläkarbesök

Oj vad det regnar här.
Om ni tyckte att det kom mycket regn och åska ochh blixt i Sverige i somras, så är det ingenting mot vad det är och har varit här.
Igår åkte vi genom små "sjöar" på gatorna.
Igårkväll var det svårt att köra när det värsta regnet kom.
Som tur var gick det riktiga skyfallet över snabbt så Tindra och jag kom hem från tandläkaren som vi var hos igår båda två.

Tindra fick testa alla olika prylar hos tandläkare Antonis.

Allt gick bra hos tandläkaren och jag har lärt mig ett nytt sätt att borsta på, och fått bekräftat att den vanliga traditionella tandborsten är den bästa.
Tindra har dock ett litet underbett längst bak på ena sidan som behöver justeras så småningom.

Nu kommer åskan och regnet igen.
Bra för vattenreservoarerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar