fredag 20 januari 2012

Feber igen

Läser svenska nyheter i ipaden o dricker kaffe.
Tindra är hemma idag igen, feber igen.
Inget Stellas kids, ingen ballett idag.
Det blir att tvätta och kanske rensa ut lite kläder ur garderoberna, sen blir det väl nån film, lite ritning och kanske nåt spel kan jag tänka mig.

Vi måste ge oss ut på eftermiddagen för att lämna papper till den skola Tindra ska börja på till hösten.
Hon kom in på Foleys school. Den skolan hon var på intervju på. Det blir nog jättebra. Spännande.

4 kommentarer:

  1. Poor Tindra, get better soon!!!

    SvaraRadera
  2. Thanks Margot :) I Will tell her.

    SvaraRadera
  3. Kul att Tindra kom in på skolan. Vad spännande för henne!

    SvaraRadera
  4. Ja det blir spännande, uniform o allt.....

    SvaraRadera