Blev inte Plus Sea igår. Rickard hade ordnat med en överraskningsmiddag på en restaurang som heter two4eight. Inklusive släkten som var här så kom våra vänner från Nicosia och Larnaca + våra vänner Tasos och Victoria i Limassol. Jättekul och trevligt, och jag visste inget.
Rickard hade ordnat med vår barnvakt att hon skulle ta hand om barnen, det klarade hon galant.
Tindra fick ha en ordentlig sleepover med sina kompisar.
Idag har varit en lugn dag.
Anna och Andreas med två barn sov över, så vi var uppe ganska tidigt.
Barnen lekte hela förmiddagen, vädret var jättefint, barnen hoppade halvnakna på studsmattan ute. Vi tog det lugnt.
Senare tog vi oss inåt gamla stan och intog pizza på La Boca innan vi skildes åt.
En skön dag.
Idag har Svensons och Ankarstrands åkt hem till kalla Sverige.
Har varit jättekul att ha haft dem här.
De har haft både regn och sol, de har åkt runt och sett en hel del såsom Limassol, Pafos, Lefkara, Norra sidan, Aphrodite med mera.....och inte att förglömma den utsökta och prisvärda omeletten i bergen.
(Ni är välkomna tillbaka
Kom ihåg att man FÅR ta handdukarna på londas toalett. ;))

Sa snallt av Rickard att overraska dig! Maste jag nog beratta for Darren.....
SvaraRaderaJa ibland så blixtrar det till :)
SvaraRadera