"Ögnat" igenom senaste händelserna på fb.
Bästa verkar vara ett poppisord...bästa vännen, bästa mannen, bästa brudarna, bästa.....(namn), bästa sonen, bästa dottern, bästa, bästa, bästa.
Nu ska jag hämta bästa Tindra på hennes bästa dagis, sedan ska vi handla på bästa alphamega.
I eftermiddag ska Tindra till sin bästa balettfröken.
Ikväll kommer Tindras bästa Sienna hit och sover över........
Yeah bästa sleepoverpartyt ever ska vi ha.
Imorgon kommer bästa Rickard hem efter en vecka borta.
Senare på kvällen ska vi till bästa Helena som har födelsedagskalas.
Ha en trevlig helg alla bästa vänner/familj. ;)

Ja du, vet inte om man ska skratta eller gråta...;) Puzzis och kramiz ligger bra till också har jag allt sett! Sååååå, bästelibästaste Emma, du får ha den bästelibästistaste helgen ever du med, puzzis och kramiz från bästatse Frida
SvaraRaderajag vet, skratta eller gråta är frågan. Tack bästa Frida ;)
SvaraRaderaFina verkar vara ett annat ord. Finaste Emma som bor på finaste Cypern med finaste Tindra och Rickard
SvaraRaderaJaaaaa fina, mycket poppis ;)
SvaraRaderaHa det bäst fina Erika
SvaraRadera