Dom verkade också mycket nöjda, de har mest hängt på stranden.
De tog en tur till Agia Napa förra veckan och sov över där en natt.
Familjen G är de första som har testat Limassol bussarna. Vilka var över förväntan.
Bussarna går utanför oss, så det är perfekt för de som kommer hit. Av de som har varit här tidigare så är det ingen som har tagit steget och testat bussarna. Vi har väl kanske också varit lite skeptiska till bussarna.
Men så fel vi hade
Familjen G tyckte bättre om stranden en bit bort så de tog bussen dit, vilket gick jättebra.
De åkte även buss ända till My Mall som ligger på andra sidan stan. Det tog dock en ganska låååång stund att komma dit.............
Bussinfo:
Barnen åker gratis, det kostar 2 euro tur och retur för vuxen.
De gula bussarna är fräschast, till och med fräschare än i Sverige enligt familjen G.
De blå bussarna är däremot inte lika fräscha..men de går ju framåt och man kommer dit man ska.
Tindra fick också hänga med och åka buss de dagar hon var med på stranden, barnen tyckte det var kul att åka buss. De satt oftast längst bak.
Takterrasshäng
"Sista kvällen med gänget" var vi på restaurang Embers och åt meze.
Barnen har ätit klart, efter ett par språngmarscher runt i den tomma restaurangen (tur för oss) så läser nu Tindra bok för Alexander.
De fräscha bussarna: GUL BUSS
Ett av Tindras skolverk från förra veckan.
Mummy and Daddy


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar