fredag 29 oktober 2010

Happy Halloween

Igår var det röd dag här. Greklands nationaldag.
 Idag har jag skjutsat en liten häxa till dagis. De ska ha Halloweenparty där idag.
 Nyklippt
 Utesysslor
En blomma för årstiden...inte visste jag att man skulle klippa bort blommorna så det kommer nya...man lär sig alltid något nytt.
Glad Halloween på er allihop

4 kommentarer:

  1. Vilken fin häxa och vad fin Tindra blev i håret. Hoppas att allt är bra med er! Kram, kram.

    SvaraRadera
  2. Så fin häxa! Nyklippt oxå. Glad halloween själv! Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Sötaste Halloweenhäxan jag sett! Kram kram

    SvaraRadera