Igår var det röd dag här. Greklands nationaldag.
Idag har jag skjutsat en liten häxa till dagis. De ska ha Halloweenparty där idag.
Nyklippt
Utesysslor
En blomma för årstiden...inte visste jag att man skulle klippa bort blommorna så det kommer nya...man lär sig alltid något nytt.
Glad Halloween på er allihop

Vilken fin häxa och vad fin Tindra blev i håret. Hoppas att allt är bra med er! Kram, kram.
SvaraRaderaSå fin häxa! Nyklippt oxå. Glad halloween själv! Puss o kram
SvaraRaderaSötaste Halloweenhäxan jag sett! Kram kram
SvaraRaderaKram på er:)
SvaraRadera