torsdag 14 oktober 2010

Nu är det jul igen,o nu är det jul igen tralalalalalala

På Debenhams finns nu en lite hörna med julsaker....och mer lär det bli.
Täckjackor, varma tröjor och stövlar hägrar i affärerna.
Idag har det varit 31 grader varmt. Men det har faktiskt blivit svalare, det är inte lika fuktigt.
På kvällarna kan det vara att man ev får sätta på sig en tröja. Det pendlar mellan 25-32 grader ca.
På Tindras dagis har "jackstället" kommit fram, och det hänger små tröjor och jackor där på morgonen,
men Tindra är lite vågad, hon har varken tröja eller jacka på sig till dagis.

3 kommentarer:

  1. Finns Ikea pa Cypern? Jag ska nog aka dit snart och kopa en massa julsaker och mat =)

    SvaraRadera
  2. Oh, får man nästan sätta på sig en tröja på kvällen, stackare.. ;) Snart dags att ta fram "Bertil" kanske?
    Här var det minus 0,3 när vi vaknade imorse....... burrrr :)

    SvaraRadera
  3. Erika YES IKEA finns på Cypern:)

    Frida: Minusgrader INTE kul

    SvaraRadera