http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/468233-svenskt-plan-tvingades-nodlanda-i-bulgarien
Det här flygplanet var Rickard med på i fredags....allt gick bra och personalen var väldigt proffsig så han var aldrig ens rädd. Men det var ju trist och sitta och vänta i Bulgarien i 6 timmar. Men bättre det, de flög in extra tekniker från Wien för att vara på den säkra sidan.
Han tog detta flyget bara för att han skulle komma hem lite tidigare...
Vi har la Familia här. Rickards syster Sofie, Johan, Alexander och lilla Linnea.
Tindra och Alexander är som små fiskar, det sista de gjorde igårkväll innan läggdags var att ta ett dopp i poolen. Alexander tyckte det var lite mörkt.
Jag har idag åkt runt som en galning för att hitta rätt till Ygia Policlinic som är ett privatsjukhus...hittade till slut rätt och stressade in till receptionen för att komma i tid till kl 11.00.
Dr däremot dök inte upp förrän kl 11.25......jag borde inte ha förväntat mig något annat.
Jag har fått nageltrång och infektion i tån så imorgon blir det ett liiitet ingrepp.
Dr Ioannis frågade om jag ville ha lokalbedövning eller om jag vill ha annat medel så jag blir lite dissy.
Jag valde lokalbedövning.
Igårkväll träffade jag min nya norska vän och hennes 5 väninnor på Londa hotell.
Mycket trevligt, de var trevliga och lättsamma. Har däremot lite svårt att förstå allt de säger, helst när de var så många som pratade och hade olika dialekter...men jag får träna lite på det.

Herregud vad otäckt! Vad skönt att det gick bra iallafall. Låter inte skönt med nageln, hoppas det fixar sig snart!
SvaraRaderaKram kram Frida
Ja men nu tänker man såhär att nu har det hänt så nu lär det aldrig hända igen...med flyget menar jag. Har precis kommit hem från min lilla operation så nu är har jag en bandagerad tå:) Kram
SvaraRadera