onsdag 13 oktober 2010

Fasouri Waterpark-en hit

Igår var vi alla på fasouri Waterpark i Limassol. det var perfekt att åka dit nu för det var nästan inget folk. De stänger parken på söndag.
Varken Tindra eller Alexander är några fegisar så de bangade inte för att åka de stora vattenrutschkanorna.
Det var jättekul.




 Alexander var också förtjust i att åka tuben easy ride.....föräldrarna försökte få honom på andra tankar...men fyra gånger fick han åka den........det gick VÄLDIGT easy.....sakta sakta åkte den fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar