Hej! Vi bor nu i LImassol på Cypern, här berättar jag hur vår vardag ser ut och vad vi hittar på i vår lilla familj.
måndag 11 oktober 2010
I helgen har vi haft kalas för Tindra som blev tre år i lördags.
Jättekul att Sofie, Johan, Alexander och Linnea var här.
Tindra hade önskat sig en Hello Kitty tårta.....tycker inte att det ser ut som Hello Kitty..... men Tindra såg direkt att det var det så det är ju huvudsaken.
Frukost på sängen till Tindra, och Alexander förstås.
Presentöppning
En av presenterna, ett staffli.
Vi hade ett litet barnkalas med Tindra, Alexander och Marlene.
Här väntas det på de kommande gästerna.
Hasse och Claes kom också förstås.
Fiskdamm.
Senare på kvällen hade vi barbeque då även Xenia (sekreteraren) och hennes familj kom.
Det blev en bra dag och Tindra var nöjd. Hon somnade på mattan kl 22.00.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Hej! Har skrivit en del kommentarer som inte publicerats. Måste de godkännas av dig först? Eller har de helt enkelt försvunnit på vägen? Skriver kommentarer, för det är ju så roligt med responsen , eller hur ? ;)Kramar Frida
SvaraRaderaNu bidde den publicerad direkt, så de andra har nog mystiskt försvunnit på vägen..... Jo, jag skrev att Hello Kitty är nog mer lik en vit liten mus med klänning, men det är ju huvudsaken att den stora lilla damen , 3 år, blev nöjd och glad!!! Kramar Frida
SvaraRaderaDet är JÄTTEKUL med kommentarer. Jag har sett några av dina kommentarer och svarat på dom också. Du har rätt huvudsaken T blev nöjd. Kramar
SvaraRaderaGrattis till Tindra i efterskott! Sa sot hon ar!
SvaraRadera