Det är full fart och fullt hus här.
Vädret fortsätter att vara varmt, runt 20-25 grader på dagarna.
Ovanligt enligt cyprioterna.
De vill ha regn. De verkar aldriga vara riktigt nöjda med vädret.
Det ska visst bli svalare, regna imorgon enligt prognosen.
Vi får se.
Bra för våra gäster att vädret är så här bra.
Igår spelade "grabbarna" (Rickard, Magnus, David) golf.
Helena, jag, Tindra och Victor var i stora lekparken hela dagen med Elisabeth, Gard och den nya lilla bebisen Brage.
Det var härligt väder men vi var helt slut på kvällen efter en heldag ute med bara lek:).
Det var bra att Helena kom så jag äntligen fick gå på spa;).
Idag ska vi unna oss lite lyx, vi ska till Amathus hotell som ligger här i närheten och få ett par spabehandlingar.
Det är vi värda. Det ska bli nice.
GOTT NYTT ÅR allihopa. PoK

Ha en trevlig nyarsafton!
SvaraRaderaAlva sitter bredvid mig i soffan och sag precis kortet pa Tilda hogst up pa denna blogg. Hon utropade 'Alva' och pussade skarmen. Hee hee. Fast det lat mer som Avvva
Kram Erika
PS. Du kanner sakert igen det har. En kille ifran vart forsakringsbolag ska komma hit nu pa morgonen. Han ringde igar kvall och sa att han kommer vid 7am. klockan ar nu 7.55am och inte ar han har. Grrrr
SvaraRaderaHan kom nu, klockan 8.38am... =)
SvaraRaderaHaha gulligt, barnen måste få träffas i sommar.
SvaraRaderaÅh jag vet precis hur det är när man väntar och väntar....och väntar.....