tisdag 4 januari 2011

Nytt År

 Här kommer en del bilder från dagarna kring nyår.
Alla har nu åkt hem igen.
Nu känns det som man skulle kunna lägga sig ner och sova några dar, sedan är man på banan igen;).

Vi har haft det jättetrevligt och nu tycker vi alla tre att det känns lite tomt nu när alla är borta.

David var den första att lämna, han åkte i söndags vidare till polarna i Thailand.
Tindra sa "jag tycker det är tråkigt att David ska åka"
Magnus, Helena och Victor åkte igår. Det var så roligt att dom kom hit. Det är allt lite tyst nu i huset.
Bengt och Bettan har ju haft en egen lägenhet att bo i, de har haft det mycket bra.
De lämnade oss idag.
Tur med vädret har de haft, igår kom regnet, idag har det också regnat men sedan sprack det upp på eftermiddagen.


Victor och Tindra hade mycket pusskalas.
Många pussar blev det.
                                              Bad i havet på nyårsafton.
                                              Nyår

 Träff på terrassen på tolvslaget. Vi såg inte ett enda fyrverkeri.........precis som förra nyår.
Här måste man ha tillstånd för att ha privat fyrverkeri. Det är mest hotellen som har.
Den stora "fyrverkeridagen" här är visst på nyårsdagen.
Rickard tände två tändstickor...det var de fyrverkerierna vi såg.
                                                     Golf


                                               Fika i gamla stan


På Nyårsdagen var Bengt och Bettan barnvakt på kvällen så vi "ungdomar" tog en kväll på stan.
Åt en sen middag på en restaurang som heter Artima.
Efter middagen åkte Rickard hem för att avlösa "de gamla" medans vi andra gick vidare till Seven Seas (nattklubb).
 ´Vi hade tur. Det var en riktigt bra dj där, från Dubai.
Det är inte alltid det är så bra musik där har jag förstått så vi hade tur.
Nyårsdagen är en stor utekväll här, alla bord var reserverade, även baren men vi fick plats på ett litet hörn.
Småbarnsföräldrar som vi är (förutom David) så var vi ju tvungna att tänka på morgondagen, så klockan ett kände vi att det var dags att gå. Men det var kul så länge det varade.
Smakprov från nyårsdagskvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar