Alla har nu åkt hem igen.
Nu känns det som man skulle kunna lägga sig ner och sova några dar, sedan är man på banan igen;).
Vi har haft det jättetrevligt och nu tycker vi alla tre att det känns lite tomt nu när alla är borta.
David var den första att lämna, han åkte i söndags vidare till polarna i Thailand.
Tindra sa "jag tycker det är tråkigt att David ska åka"
Magnus, Helena och Victor åkte igår. Det var så roligt att dom kom hit. Det är allt lite tyst nu i huset.
Bengt och Bettan har ju haft en egen lägenhet att bo i, de har haft det mycket bra.
De lämnade oss idag.
Tur med vädret har de haft, igår kom regnet, idag har det också regnat men sedan sprack det upp på eftermiddagen.
Victor och Tindra hade mycket pusskalas.
Många pussar blev det.
Bad i havet på nyårsafton.Nyår
Träff på terrassen på tolvslaget. Vi såg inte ett enda fyrverkeri.........precis som förra nyår.
Här måste man ha tillstånd för att ha privat fyrverkeri. Det är mest hotellen som har.
Den stora "fyrverkeridagen" här är visst på nyårsdagen.
Rickard tände två tändstickor...det var de fyrverkerierna vi såg.
Golf
Fika i gamla stan
Smakprov från nyårsdagskvällen.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar