måndag 7 februari 2011

34 poäng

Igår spelade Rickard och jag golf med Claes och Pia.
Jag var bäst, fick 34 pinnar:). Känner mig riktigt nöjd.

Tindra hade sin barnvakt Margerita här.
De hann med mycket på en dag, lekland, my mall, stranden, lunch med mera.
Kanske lite för mycket för idag har Tindra feber igen:(
Inte mycket feber 38,3, så förhoppningsvis går det snabbt över.
Idag är vi hemma och tar det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar