måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag.

Blev varken tvbänk eller något kulturellt i lördags.
Vi hittade faktiskt två tvbänkar, men det är 2 månaders väntetid.....o det känns så långt.
Vi får se vad det blir till slut.
Det närmaste kulturella vi kom var melodifestivalen vi såg i lördagskväll...om man nu kan säga att det är kultur...jag vet inte...........


 En tur till lekparken blev det igår förmiddag när Rickard spelade golf.
Gick visst inte så bra...på golfen alltså.
Vi tog en tur på strandpromenaden senare på eftermiddagen.


Tindra fick cykla en bra bit innan vi hittade något öppet glasställe

Söndagskvällen avslutades på bästa sätt.
Vi tittade på sista avsnittet av Solsidan.


Glad alla hjärtans dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar