Bilder från de sista dagarna.
Det har varit regn varvat med solsken och värme.
Förmiddagarna har varit fina med sol och runt 20 grader.
När solen försvinner blir det kallt.
I torsdags var ingen bra dag för Tindra.
Hon var missnöjd med det mesta.Så kan det vara ibland, det vet man ju själv.
Här är hon i alla fall mycket nöjd, när alla pärlor har åkt ut på golvet och hon håller på och fixar.
Det kändes lite ojämnt när jag stoppade i fötterna i skorna.......
Idag är det lördag, snart vankas det frukost.
Rickard och Tindra är på macken och tvättar bilen och dricker juice förstås.
Sedan blir det ut och leta efter en tvbänk.
Kanske att vi åker och gör något kulturellt....om jag får med mig Rickard, kan bli svårt.
Trevlig helg.

Här är full vinter igen och Emil vill skotta snö hela dagarna! Hoppas maken är frisk igen ;) hos oss kallas det "man cold" och det dyker upp lite då och då...ha en skön helg
SvaraRaderamaken är frisk hehe.
SvaraRaderahar hört att ni fått en massa snö. Jag hoppas att ni är friska nu allihopa, kram