Imorgon eftermiddag åker vi till Sverige.
Är bara där till söndagkväll.
Har ett ganska fullspäckat schema. Vilket är kul.
Hinner tyvärr inte träffa alla jag vill träffa.
På torsdag förm finns lite ledig tid om någon vill träffas.
Annars ses vi nästa gång.......om inte du/ni kommer till oss.:)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar