onsdag 21 december 2011

Veckan som gått

Dags att skriva något kanske....
Var i Sverige förra veckan, hade inget fungerande internet, därav inget blogginlägg.
Sverigeveckan gick snabbt.
Såg showen ljust och fräscht med David på tisdagskvällen. Så bra. Klockrent. Mycket man kände igen.

Tindra var hos tomten i Kolmårdsskogen med mamma och Roger.
Träffade både tomten och tomtemor, grillade korv. Tydligen var hon väldigt bekymrad var tomtenissarna var någonstans.

Favoritkusinerna kom till Norrpan med faster Sofie och farmor Helen.
Vi var o badade på Norrköpings badhus, vilket jag tyckte var väldigt bra med badet Lejon gropen och familjebadet oasen. Jättefint. Tindra och Alexander åkte i vattenrutschkanorna.

Sedan har vi även träffat morfar o Barbara förstås och även farfar o Bettan.
Vi har förstås också varit hemma hos Stella och Lukas.
Hella och jag gjorde knäck, microknäck med turkisk peppar i.
Var lite ofokuserade men blev bra till slut.

Tyvärr blev det ingen träff med Tindras kompis Livia och Caroline med flera pga att de var sjuka.....hoppas ni är friska nu.

I söndags åkte vi tillbaka. Var tillbaka i huset kl 04.00. Måndagen var lite småseg.
Igår var det dagis för T, grekiska för mig, jobb för R förstås.
Klädde granen på kvällen. Tindra har en tendens att hänga alla saker på sammma ställe.
Jag tänker ändra om lite i smyg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar