2011 lider mot sitt slut och jag vill önska alla ett gott slut och ett gott nytt år.
Ikväll blir det samling här hemma.
Gratinerad hummer, grillad sirloin steak, glass och cypriotiska jordgubbar står på menyn.
O champagne förstås o lite annat smått o gott.
Gott nytt 2012
Ps just nu regnar ösregnar och jag menar ÖSREGNAR det utanför fönstret. Ds.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar