Hej
Vi hade en himla trevlig julafton i goda vänners lag.
Blev glögg, en massa julmat, tomte, julklappar, julklappsspel.....sent dopp i havet för Rickard och Andreas.
Vi och alla barn var helnöjda.
Juldagen träffade vi en annan svensk familj på Londa Hotel och intog Roast Buffet.
Den familjen träffade vi även igår, gjorde en heldagsutflykt till norra sidan.
Igårkväll kom våra gäster hit. Kul.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar