lördag 10 december 2011

Tacos

Igår efter Tindras balett som är klockan tre till fyra, så åkte vi till hennes vänner Viktor och Evelin. Barnen lekte, bygde koja osv.
Sedan stannade vi kvar där och åt tacos, himla trevligt. Det är så skönt med såna spontana träffar som man inte behöver planera så mycket.
Det tycker jag är trevligt.
R är ute och reser, så då är det extra trevligt att ha vänner att hänga hos.

Tyvärr blev natten mindre trevlig eftersom Tindra vaknade och hade ont i magen.
Slutade i en massa kräks.....
Imorse var hon pigg igen, hon undrade varför jag var så trött.....
Så typiskt eftersom jag har planerat en massa roliga saker under helgen, skulle åkt till Larnaca idag på julbasar och sedan träffat vänner till Tindra och till mig.
Så är det. Hoppas att vi kan gå på julfesten imorgon.
T har fått rostat bröd nu på morgonen, håller tummarna.

Trevlig helg

1 kommentar:

  1. Åh fy å blä för magsjuka!!!! Hoppas det är snabbt övergående... Kram

    SvaraRadera