tisdag 19 april 2011

Ingen påskmust.

Igår var jag på ikea och bunkrade upp med ljus och en o annan sillburk.
Påskmust som vi var ute efter fanns tyvärr inte.
Det fanns ju julmust i julas men inget nu.
Igår eftermiddag var Viktor och Evelin här och lekte...det var full fart, de har en tendens att ta ner alla leksaker från Tindras rum till vardagsrummet, så det blir en salig rör...men de har verkligen kul ihop.
Viktor badade i poolen=21 grader. Han hoppade i direkt.
Tindra satt och plaskade fötterna, hon ville nog gärna gå i men nja hon tyckte det var lite kallt.
Evelin doppade halva kroppen sen var hon klar.

Idag träning, handling, nu städning och tvättning och fixa uteplatsen, inhandling av lyktor (de andra har rostat).
Imorgonbitti kl 04.00 landar David och två vänner, de ska vara här en vecka.
Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar