Igår när jag hämtade Tindra sa hon till sina kompisar:
My mummy is coming.
När vi gick därifrån sa hon:
I´m coming back tomorrow (eller tömörrow som Tindra säger)
Låter så gulligt.
Hon pratar mer och mer nu säger hennes fröken Melissa.
Igår eftermiddag träffade vi Viktor och Magdalena i en park som heter Forest Park.
Evelin hade tyvärr feber men Viktor och Tindra hade jättekul.
Parken är mer lummig och större med mycket träd och blommor...lite som en miniskog.
Fina picknickbord under tak.
Efter att ha gungat, åkt rutschkana och klättrat i klätterställningen hittade de en varsin pinne och sprang omkring och letade efter monster i buskarna.
De hittade även stora stenar som de prompt skulle ta med sig hem.
Viktor lade sina stenar i sin lillebrors vagn.
Tindra skulle lägga stenarna i min väska. Jag vägrade....som tur var glömde hon bort dem efter en stund.
Tänk vad kul man kan ha med pinnar och stenar bara man har fantasi.
Eftersom jag har fått lite engelska influenser här så har jag idag på the Royal Wedding.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar