ÄNTLIGEN har värmen kommit....idag i alla fall.
Idag kunde vi sitta ute och äta middag mellan kl 17-19 och temperaturen gick inte under 20 grader. Yeah.
Har varit en varm dag med 25-27 grader.
Vi har spelat golf och Tindra har haft sin favoritbarnvakt Christine här.
Igår var vi på en mycket trevlig restaurang på 40 års uppvaktning.
Two 4 Eight, goda cypriotiska smårätter, modern meze.
Kan verkligen rekommenderas för de som kommer hit.
Liten restaurang med bara 37 platser, riktigt cozy.
Nu ska vi slänga oss i soffan och dricka te och titta på Brottet.
Har varit lugnt på tvfronten sen vi såg sista Mad Men avsnittet (säsong 3).
Förra veckan började vi titta på den här serien som Rickard fick i present....
Risken är stor att det nu blir "brottetmaraton" ett par veckor framåt.
Det är ju så spännande.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar