Idag har Rickard och Tindra varit på golfbanan på förmiddagen.
Rickard tränade på sina slag och Tindra hjälpte till att ge honom bollar osv.
Jag har handlat, hämtat biljetter till morgondagens isshow som vi ska gå på. "Beauty and the Beast".
Senare blev det lite shopping, Tindra behövde en keps och jag träningsskor.
Eftermiddagen tillbringade vi i stora lekparken.
Träffade våra vänner Victoria och Tassos där med deras son Nik som är 16 månader.
Xenia med barn och vänner var också där.
Tindra gillar Vasiliki, Xenias dotter som är 12 år, hon ville vara med henne hela tiden.
Vasiliki var snäll och tog hand om Tindra, hon gillar små barn.
Tindra var klippt slut (det uttrycket har jag nog aldrig använt förut, men jag vet att man sa så förr.), hon somnade i bilen, kl var 18.40 så helt ok, hon får sova för natten.
Vi ska nu grilla lax.
Dagen har varit väldigt blåsig men runt 20 grader.
Ha en fortsatt trevlig helg alla.

Vi har också grillat lax ikväll! Härmisar ;) Ha en trevlig kväll!
SvaraRadera:)
SvaraRadera