onsdag 20 april 2011

"min väska står utanför ytterdörren"

Nu har gästerna anlänt, de kom inatt vid 4-snåret.
Rickard var uppe och öppna dörren.

Det har redan hänt en "typiskDavidgrej".
När vi kom upp imorse låg det en lapp på bordet:
"Jag har min väska utanför ytterdörren" stod det.
De hade glömt att ta in Davids väska, ytterdörren går inte att låsa upp utan nyckel, nyckeln hade Rickard tagit med sig upp när han la sig igen, David vågade tydligen inte väcka oss igen.
Det går faktiskt att gå ut genom altandörren...men till hans försvar så var han nog väldigt trött eller så fick han inte upp den dörren.....

Väskan stod utanför ytterdörren lite smått blöt, efter morgonens regn, hoppas den är vattentät:)

Idag skiner solen, ett gott tecken.
Jag ska handla blommor till takterrassen idag, sedan handla påskpresent till Tindra, köpa ny gasol till grillen så vi kan grilla ikväll...träna står längst ner på listan idag tyvärr, hoppas jag hinner.
Efter dagis ska Tindra och jag till Marlene och hennes mamma och måla ägg.
Grillning blir det ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar