tisdag 5 april 2011

Vad göra idag

Vädret är lite varierande just nu. Regn och solsken.
Inatt har det regnat, men nu lyser solen, är runt 20 grader.
Rickard o Tindra tog ett dopp i poolen i lördags...men Tindra tyckte det var kallt, 22 grader.
Bara solen fortsätter att komma så blir det varmare i poolen ganska snabbt skulle jag tro.
Vårt nysådda gräs har börjat växa lite.
Mina tomatplantor har växt överraskande mycket.
Nu är det bara att fortsätta hålla liv i dem.

Rickard jobbar för fullt, mycket att göra. Kriget i Libyen underlättar inte hans arbete direkt...
Jag har lämnat Tindra idag, sedan handlat mat, ätit frukost.
Nu ska jag iväg och träffa Elisabeth på en kopp kaffe.
Förhoppningsvis hinner jag med en motionspromenad på strandpromenaden innan jag ska hämta Tindra kl 13.
Kl 13.30 kommer Anna från Nicosia med sina barn Stella o Saga hit, de stannar till läggdags.
Det lär bli full fart, men jättekul förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar