Idag lämnat Tindra, sedan tränat Pilates, viktigt att andas rätt.
Angela hon som leder Pilates tyckte att jag gjort framsteg...inte lika spretig och hade mer koll på mina rörelser....hm..det var ju bra.
Hem o duscha, hänga tvätt, vattna med mera.......tomaterna har börjat få färg yihoo, kommer bilder imorgon.
Sedan lunch med Elisabeth, var längesen vi luncha.
Sen hämta Tindra, nu ritar och klistrar vi.
Väntar på att Marlene och hennes mamma ska komma.
Då blir det nog bad i poolen, för småtjejerna i alla fall, 28 grader i poolen, varmt och skönt.
Ikväll ska vi prova på att grilla tonfiskfilé.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar