lördag 11 juni 2011

Rickard sjuk...faktiskt

Igår fredag var jag med Elisabeth och lilla Brage i Nicosia.
Vi var runt på lite olika ställen...sist men inte minst ikea....FÖRSTÅS.
Jag handlade väldigt lite eftersom vi ska till Sverige om en vecka.
Det blev i alla fall servetter, myggnät över Tindras säng, godissnören, chokladbollar, blåbärssylt.
Jo en sak till, tyg, jag ska ge mig på konsten att sy en duk.......wish me luck.

Igår blev en lugn kväll.
Rickard har fått väldigt ont i örat....det är faktiskt sant.
Igår var han hos örondoktorn.
Han har en öroninfektion, fick antibiotika och örondroppar.
Inga dyk i poolen för tillfället.

Senare på kvällen tittade vi på ett avsnitt av så ska det låta.
Efter halva programmet var det bara jag som var vaken.
Här har vi två utslagna hjältar.
Tindra håller hårt i dockans nappflaska.

Tindra gillar att klä ut sig just nu.
Om ni undrar vad hon föreställer så är hon prinsessa med långt hår....det ser ni väl;).
                                     
Själv har jag blivit förkyld....pga Ac:n gissar jag, men det är en bagatell i det hela.
Idag var tanken att vi skulle på födelsedagskalas och sedan poolparty i Larnaca, vi får se hur det blir nu, får se hur dagen utvecklar sig..........
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar