onsdag 22 juni 2011

Snart midsommar

Idag har vi varit ute mest hela dagen...mellan regnskurarna då förstås.
Eller förresten vi var på Hageby Centrum och handlade regnkläder och gummistövlar på eftermiddagen, o efter det var Tindra även ute i regnet.
Regn är ju en av Tindras stora favoriter.
Nu är vi rustade för den klassiska svenska midsommaren....Tindra i alla fall.

Vi har hängt i Wasaparken i Norrköping, den parken har verkligen blivit upphottad, riktigt fin lekplats har de fått till där.

Imorgon åker vi ut till landet/Sanden och firar vår traditionella midsommar med sill, nubbe, dans runt stången och grillning på kvällen.
Önskar Er alla en glad (och solig) midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar