Idag har vi varit ute mest hela dagen...mellan regnskurarna då förstås.
Eller förresten vi var på Hageby Centrum och handlade regnkläder och gummistövlar på eftermiddagen, o efter det var Tindra även ute i regnet.
Regn är ju en av Tindras stora favoriter.
Nu är vi rustade för den klassiska svenska midsommaren....Tindra i alla fall.
Vi har hängt i Wasaparken i Norrköping, den parken har verkligen blivit upphottad, riktigt fin lekplats har de fått till där.
Imorgon åker vi ut till landet/Sanden och firar vår traditionella midsommar med sill, nubbe, dans runt stången och grillning på kvällen.
Önskar Er alla en glad (och solig) midsommar.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar