Jag kan fortfarande inte kommentera kommentarer, tydligen är det vissa som har det problemet...det ska visst ordna sig så småningom.
Fortsätt kommentera.
Erika: tomatplantorna fick jag av min vän när de var pyttesmå, som en liten lillfingernagel, hon hade sått dem från frön.
I detta vädret verkar det inte vara så svårt att så dessa godsaker, borde vara detsamma för dig;).
Jag har fått jättemånga nu....och Tindra älskar dem.
Sådde dem i våras.
Här är Tindra på väg till kalas i fredagskväll.
I lördags kom Rickard på en bra idé på morgonen...att vi skulle åka till Londa hotell att äta frukost.
Det var mysigt, sitta och titta ut över havet.
Tindra och Rickard åkte vidare till my mall (eller mc mall som T säger)för att inhandla skor och klippa Tindras hår.
Det klarade de galant.
Jag handlade mat under tiden och gjorde lite småfix.
Vi hade vänner här på kvällen, ett par av Rickards kollegor.
Grillade kött, grönsaker med tzatziki. Avslutade med jordgubbar och glass.
Söndag, spelade Rickard golftävling, gick ganska bra för honom.
Det var dock riktigt varmt och kvavt i söndags.....åskväder, men det kom ingen åska.
Tindra och jag var här hemma.
Vi var båda lite trötta, kanske pga vädret så vi hängde här, badade i poolen, som förövrigt nu uppmäter 30 grader.
Söndagskväll tog vi en tur in till strandpromenaden i stan och gick där och strosade innan läggdags.
Värmen är här, det är varmt, kvällarna och nätterna är varma.
Igår på nationaldagen hade Rickard tagit ledigt....ledigt och ledigt...men i alla fall ledigt på Rickards vis.
Medan Tindra var på dagis spelade vi golf.
Vi var båda trötta så det gick sådär, vi bestämde att nästa gång ska vi nog hyra bil, det har blivit så varmt att spela nu. Vi tog lunchen på Plus Sea.
Idag har vi 8-årig bröllopsdag, det blir en lugn hemmakväll.

Grattis på "8-års-dagen"!!! Kan du inte lägga ut en bild från brölloppet? *nyfiken* =)
SvaraRaderaVi firar 11 år som gifta och 16 år som par nu i sommar. Herregud vad fort tiden går, och jag som inte är ett dugg äldre än när vi träffades. Konstigt...... ;)
Va kul det är att läsa och följa er och vilken fin bild på Tindra. Hon har blivit en stor tjej nu. Jag hoppas att vi kan ses i sommar.
SvaraRaderaKramar till er alla.