Varmaste morgonen det här året.
30 grader innan kl 8.00.
I eftermiddag ska vi träffa våra före detta grannar från sjöstaden.
Tindras kompis Bella.
De är här i sitt hus i Limassol, ska bli kul.
Blir nog mest poolbad.
Här är Tindra när hon badar.
varför göra det lätt för sig och gå upp på stegen..........

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar