tisdag 28 juni 2011

Snabbresumé

Blir ett kort inlägg.
Midsommar var bra, Tindra fick sin midsommarkrans i år och fick dansa runt midsommarstången.
Det kom lite regn förstås....så som det ska va på midsommar;).
Bilder kommer om en vecka.........
Just nu är Tindra och jag i Västerås hos Tindras farmor Helen.
Haft kanonväder här idag, varit o badat med kusinerna och faster.
Imorgon blir det bad igen.
På torsdag morgon flyger Rickard och jag till Barcelona på minisemester.
Åter till Sverige på söndag.
Tindra stannar hos farmor.
De ska bland annat baka pepparkakor...precis som förra året.

Kommer mer inlägg och bilder när vikommer hem igen.
Kan bli ett kort inlägg från Spanien. Vem vet.

3 kommentarer:

  1. Oh vad underbart med minisemester. Barnfri till pa kopet! Njut! Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt med en liten minisemester! Jag brukar säga till Nicke att vi också ska ha det, men han säger alltid : men det är klart att barnen ska med också! Vi kan ju inte lämna dem hemma!
    Jag tycker väl så här: i teorin är det ju jättemysigt med barnen med på semester, men i praktiken är det skönt att bara få vara själva ett par dygn utan störningar.... =) Jag får väl fortsätta att bearbeta honom.....;)
    Efter en extra jobbig dag med barnbråk, brukar han oxå tycka att det skulle vara skönt att vara bara vi två några dagar. Nästa gång får jag nog boka direkt då! Vi har också pratat om Barcelona över en miniweekend.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker absolut man behöver lite minisemester ibland, Barcelona är en mycket trevlig stad, kan varmt rekommendera att åka hit......kan säga att jag tror att Tindra dock har haft det roligare hos farmor än att följa med oss hit.

    SvaraRadera