måndag 2 maj 2011

I like to momit momit, i like to momit momit

I fredags började Tindra sjunga på en ny låt.
Hon satte händerna i sidan, började vicka på rumpan och så sjöng hon:
I like to momit momit, i like to momit momit.
Så gulligt.
Tydligen har hon tittat på en dvd på dagis där de sjunger och dansar den här låten.
Jag antar att det är den här filmen.
Kolla länken här, nedanför länken ser ni även Tindra utföra sin dans.
Hon släppte loss igår...

I like to move it


Info om helgen.
I lördags hade vi våra vänner från Nicosia här. Hade poolhäng och grillning av hamburgare.
Började dock regna mitt på dagen med lite blixt och åska som grädde på moset.
Blev fint igen efter ett tag. Tjejerna lekte hela dagen.
Igår golf och så dans då förstås....I like to momit.

4 kommentarer:

  1. Oj oj oj, detta ser vi fram emot att få se live!! Taktkänslan måste komma från Rickard?? kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha - hur sot far man bli?! Skulle sakert kunna bli en youtube hit

    SvaraRadera
  3. hehe, ja hon har rytmen precis som sin far hahaha.

    SvaraRadera
  4. Vilken sötis går hon i dans?!

    SvaraRadera