fredag 2 september 2011

Carrefour

Igår började Tindra på Stellas kids igen.
Hon var mycket förväntansfull, hon möttes av sin förra fröken Melissa, det första Tindra gjorde var att visa sin nya Pippi ryggsäck. Allt gick bra.
Senare när Nefeli kom hade de tydligen pussats och kramats enligt Melissa.
Tindra är nu i ett annat klassrum, hennes fröken heter nu Fanny.
När vi satte oss i bilen efter dagens slut var hon jätte kissnödig så vi sprang in igen.
Hon hade inte kissat på de timmarna hon var där..

Var och handlade på Carrefour igår, smått kaotiskt som vanligt.
De hade gjort om disken där man lämnar sitt frukt och grönt för att få en prislapp.
Köerna dit gick hur som helst, jag ställde mig i en kö.
Men då började de köa från andra hållet också.
Då ställde jag mig i den andra kön. Där kom de förstås och trängde sig från alla håll.
Nu kommer jag ihåg det här, här gäller det att armbåga sig fram.

Handla på Alphamega är faktiskt lite lugnare.

Nu blir det en promenad, ska komma igång med träningen igen efter den här svullosommaren.
Sen idag blir det att fortsätta fixa här, ser ut som det har varit världskrig i kastrullskåpet, bland annat.
Tvättmaskinen är på.
Bara roliga saker........
I eftermiddag tror jag vi kommer bada i poolen, förstås.
Kanske vi går ner och badar i havet, där har vi inte varit ännu.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar